وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
مدیرکل ورزش وجوانان آذربایجان شرقی قهرمانی هادی دربازیهای آسیایی اینچئون کره راتبریک گفت

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با انتشار پیامی قهرمانی و کسب نشان طلای پرویز هادی در رقابت های کشتی آزاد بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی را به مردم، مسوولان و جامعه ورزشی این استان تبریک گفت.

سید محمد شروین اسبقیان در این پیام آورده است: جوانان این خطه در عرصه های مختلف بارها شایستگی خود را به جهانیان در رقابت های مهم ورزشی نشان داده اند و این بار پرویز هادی جوان شایسته آذربایجان شرقی با کسب نشان طلای سنگین وزن 125 کیلوگرم بزرگترین آوردگاه ورزش قاره کهن دل مردم  را شاد کرد.

وی در این پیام افزوده است: به لطف خداوند متعال بار دیگر شاهد تبلور غیرت، عزت و توانمندی جوانان مومن به خصوص هادی در رقابتی معتبر بودیم که سربلندی و افتخار را برای ملت و کشور به همراه داشت.

اسبقیان در پیام خود آورده است: پرویز هادی ستاره پهلوانی آذربایجان شرقی را روشن نگه داشته و این موفقیت برای همه ما مایه غرور بود.

وی در این پیام با بیان این که قهرمانی پرویز هادی، درخشش دوباره کشتی در آذربایجان شرقی بود، ابراز امیدواری کرده است شاهد موفقیت بیشتر این قهرمان در عرصه های بالاتر به ویژه در المپیک 2016 برزیل باشیم.

پرویز هادی دقایقی پیش قهرمان رقابت های کشتی آزاد در وزن 125 کیلو بازی های آسیایی 2014 کره جنوبی شد تا دهمین مدال طلای ایران را فرزند خلف آذربایجان  از آن خود کرد.

هادی در دیدار پایانی موفق شد شابانبای از قزاقستان را 6 بر 1 شکست داده و نشان طلای این رقابت ها را از خود کند.

این کشتی اهل باسمنج از توابع شهرستان تبریز در مرحله نیمه پایانی نیز در مصاف با نام از کره جنوبی و دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا هفت بر یک به برتری رسید.

هادی در دور اول مقابل ژائو دنگ از چین نفر سوم آسیا و نفر پنجم رقابت های جهانی با نتیجه 11 بر صفر صاحب برتری شد و در دور دوم مقابل جارگال سای خان از مغولستان نفر دوم بازی های آسیایی گوانگجو با نتیجه 4 بر صفر به برتری دست یافت.

پرویز هادی دو نشان طلای رقابت های کشتی آزاد آسیا در سال 2013 دهلی نو و 2012 کره جنوبی را در کارنامه دارد و با این برد اولین نشان طلای بازی های آسیایی خود را کسب کرد.


ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: